Dla kogo?
- studenci, osoby wchodzące na rynek pracy,
- pracownicy działów handlowych i obsługi Klienta,
- pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw,
- kadra administracyjna


Obszary tematyczne
- rozmowa kwalifikacyjna
- techniki prezentacji
- techniki sprzedaży
- obsługa Klienta
- negocjacje
- efektywna komunikacja
- automotywacja
- work life balance
- zarządzanie sobą w czasie
- multitasking
- asertywność
- budowanie zespołu
Dlaczego warto?
Każdy warsztat to praktyczny trening umiejętności (90% praktyki i 10% teorii)
dzięki czemu uczestnicy nie tracą czasu na pogłębianie teorii, co można zrobić o innej porze np. wieczorem w domu
Ćwiczenia dobierane są do indywidualnych możliwości i potrzeb uczestników
przed każdym szkoleniem trener rozmawia telefonicznie z uczestnikami aby zdiagnozować oczekiwania i zmotywowanie grupy
Trening oparty jest o realia zawodowe danej organizacji
co zwiększa zaangażowanie i jednocześnie jest idealnym przygotowaniem przed wyzwaniami zawodowymi oczekującymi na uczestników w nadchodzących dniach (np. ważna prezentacja lub wystąpienie)
Uczestnicy otrzymują narzędzia zawarte w przystępnie napisanym podręczniku
który składa się zarówno z ćwiczeń jak i działów czysto merytorycznych
Projekt szkoleniowy składa się z kilku etapów
w tym działania przed i poszkoleniowe, dzięki którym łatwiej jest wdrożyć i utrwalić nowe umiejętności
Po warsztacie uczestnicy są w stałym kontakcie z trenerem
który chętnie pomoże i odpowie na wszystkie pytania