Treningi

Dla kogo?

  • studenci, osoby wchodzące na rynek pracy,
  • pracownicy działów handlowych i obsługi Klienta,
  • pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw,
  • kadra administracyjna

Obszary tematyczne

  • rozmowa kwalifikacyjna
  • techniki prezentacji
  • techniki sprzedaży
  • obsługa Klienta
  • negocjacje
  • efektywna komunikacja
  • automotywacja
  • work life balance
  • zarządzanie sobą w czasie
  • multitasking
  • asertywność
  • budowanie zespołu

Dlaczego warto?

Każdy warsztat  to praktyczny trening umiejętności (90% praktyki i 10% teorii)

dzięki czemu uczestnicy nie tracą czasu na pogłębianie teorii, co można zrobić o innej porze np. wieczorem w domu

Ćwiczenia dobierane są do indywidualnych możliwości i potrzeb uczestników

przed każdym szkoleniem trener rozmawia telefonicznie z uczestnikami aby zdiagnozować oczekiwania i zmotywowanie grupy

Trening oparty jest o realia zawodowe danej organizacji

co zwiększa zaangażowanie i jednocześnie jest idealnym przygotowaniem przed wyzwaniami zawodowymi oczekującymi na uczestników w nadchodzących dniach (np. ważna prezentacja lub wystąpienie)

Uczestnicy otrzymują narzędzia zawarte w przystępnie napisanym podręczniku

który składa się zarówno z ćwiczeń jak i działów czysto merytorycznych

Projekt szkoleniowy składa się z kilku etapów

w tym działania przed i poszkoleniowe, dzięki którym  łatwiej jest wdrożyć i utrwalić nowe umiejętności

Po warsztacie uczestnicy są w stałym kontakcie z trenerem

który chętnie pomoże i odpowie na wszystkie pytania

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.